Je receptie is je visite kaartje van je bedrijf ongeacht in welke branche je zit. Met de receptie kan je een onvergetelijke eerste indruk bij je bezoeker creëren.  Die indruk hoef je allang niet meer via een saaie standaard mail te creëren. Je kan nu een persoonlijke uitnodiging met de hulp van Software bezoekersregistratie naar je bezoeker versturen. Hierin kan je goed de huisstijl van je bedrijf naar voren laten komen en makkelijk overige informatie zoals de covid regels versturen. Zo maak je de klant belevenis optimaal. Wat voor voordelen heeft het gebruik van een digitale receptie bij verschillende sectoren eigenlijk?

 

ICT

Bij het ondersteunen van de dienstverlenende functie van de ICT sector is er behoefte aan soft skills. Je kan hier een meerwaarde creëren door gebruik te maken van een Virtuele receptie. Op deze manier ontvang je je bezoek gemakkelijk en heeft de receptionist(e ) meer aandacht voor de klant zelf. Standaardoplossingen worden zorgvuldig in jouw specifieke situatie geïntrigeerd. De inzet van slimme software zorgt ervoor dat de risico’s op het gebied van continuïteit, dataverlies en hoge kosten zo klein mogelijk blijven.

 

Logistiek

In de logistiek is er tegenwoordig veel behoefte aan sociale innovatie. Door alle tools van een digitale receptie te gebruiken kan je een grote slag slaan in sociale innovatie. Het ondersteunt en versterkt de sociale factor binnen het bedrijf. Je imago gaat er op vooruit. Je kan namelijk met een digitale receptie op een professionele, snelle en eenvoudige manier mensen in je bedrijf ontvangen en uitnodigen. Het gebruik is zeer klantvriendelijk en buiten dit bespaar je ook nog eens kosten op personeel, voldoe je aan de privacy wetgeving en houd je meer tijd over voor je klant. Deze waardevolle tijd kan je gebruiken om goed contact te maken met je klant en al zijn vragen uitgebreid en rustig te beantwoorden. Een onbemande receptie biedt genoeg voordelen.